Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce sagopa mı? daha iyi yoksa namı değer ceza mı?

  • scream_maki • 30 Mart 2005 15:07 • #457855
    Yaptıkları müzik hakkında pek fikrim olduğdnu söyleyemicem.Ceza yı da bir arkadaşım sayesinde tanıdım Benim tarzımın tamamen dışında olan bu adamın müziğine vuruldum diyebilirim.Ceza Sagoba dan önce çıktı ama Sagoba nın Ceza nın öğretmeni olduğunu düşünelim o zaman da şunu söyleyebilirim:BOYNUZ kULAĞI gEÇMİŞ.
  • physco_burock • 30 Mart 2005 15:15 • #457856
    en iyisi pantera metallica anathema megadeth amon amarth cradle six feet under slipknot damage plan kreator vs.vs.vs.vs. daha iyi hepsinden sağlamlar ne cezası ne sagopası ya işin yokmu arkadaşm sana saygı duyuyoruz dedik ya allah allah daha formu işgal etme lütfen :p
  • cc_baran • 30 Mart 2005 15:23 • #457858
    Ceza'yı daha çok seviyorum. Bu arada o "namı değer" olayı da "namına değer, namını hakeden, namı gibi" anlamında kullanılıyor olabilir.
    Tabi arkadaş neye göre yazdı bilemeyeceğim.

    Bu arada her boka da "metal iyidir, metal tektir, diğerleri salaktır" gibi aptalca ve ezikçe laflarla atlamayın. Sinir bozucu oluyorsunuz. Sizlerle metal müziği paylaşmaktan utanç duyuyorum.
  • scream_maki • 30 Mart 2005 15:48 • #457861
    abi haklısın ya ben de metal dinliyorum ama ceza nın yeri bambaşka Ama ne yaparsın bazı insanlar iki tarzı bir arada yürütemiyolar
  • cc_baran • 30 Mart 2005 15:59 • #457864
    Başlarda ben de öyleydim. Bu forumun çok eski sayfalarına bakarsanız benim de epey bir ön yargılı yazılarım vardır, çok ağır şeyler yazdım rap aleyhinde ama sonra çok pişman oldum.
    Ön yargımdan, bilip bilmeden lölö yapmaktan pişmanlık duydum rap i tanıdıktan sonra. Yani bize Mtv, Dream Tv gibi müzik kanallarında, radyo programlarında gösterilen, dinletilen şey rap değil. Felsefelerini, yaşam tarzlarını, amaçlarını, beklentilerini öğrendikten sonra o kültürün bize çok da yabancı, çok da ters olmadığını gördüm.
    Ama en önce yapılan işe, ne olursa olsun uğraşa saygı göstermek gerektiğini öğrendim. O adamlarda emek sarfediyor, yoktan varolmuyor o sözler, müzikler.

    Ve Ceza işini çok iyi yapıyor.

    Anlayana tabi..
  • niko • 30 Mart 2005 16:06 • #457866
    şşşşş
  • RapStationNet • 31 Mart 2005 08:56 • #458031
    yok bea... sagopa kimsenin öğretmeni falan değil... üstelik kimseyi de geçmedi... hem onlar şimdi rap değil pop yapıyorlar.. baksanıza underground kimlikleri hiç kalmadı nerdeyse...
    şimdi para için yapmadıkları şey yok...

    bu arada sagopa şimdiye kadar cezanın albümüne hep destek vermiştir + sagopa DJ ve prodiktördür.. cezanın albümlerinin çıkmasında büyük bi rol oynamıştır.. ama şimdi ikiside düşmanlar :D birbirilerine ağır laflar edip duruyorlar... + ikiside birbirinden şerefsiz + ohooo sabaha kadar bitmez bu muhabbet...

    birtek şunu bilin onlar rapçi falan değil.. onlar artis... hani şu ABD deki USHER gibiler yani..
  • sagopa20 • 31 Mart 2005 16:58 • #458099
    sagopa

    helal olsun sana be
    bu metal ayakları yapıp da müslüm dinleyen adam çok sen adam gibi
    adamsın yanındayım sana karşı çıkana bende çıkarım merak etme harbisin ya hoşuma gitti
    allahın ukelaları :)
  • sagopa20 • 31 Mart 2005 17:01 • #458100
    sibel he

    sen ne kadar basit birisin ya ne alakası var şimdi müzikle bunun allahın pornocusu seni abaz.
    seni çiftleştirmek lazım be
    gülhane hayvanat bahçesi seni paklar orada gergadanlar varmış ama dikkat ette o seni....
    anladın sen sitede anladı
    gece bekçisi kusura bakmada uyuyosun be böyle abazları kovman lazım..
    site bu adamı yadırgar bence kaliteyi bozma kaliteeeeeeeessssssssiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzz
  • physco_burock • 31 Mart 2005 17:03 • #458101
    sagopa

    dostum biz sana zaten karşı çıkmıyoruz istersen git ferdi tayfur dinle ama sen burda gelipte bize metal dinliyorum deyipte müslüm dinliyosunuz diyemezsin beni veya burdakileri ne kadar tanıyosunki??