Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce sagopa mı? daha iyi yoksa namı değer ceza mı?

  • sagopa20 • 31 Mart 2005 18:08 • #458123
    burak

    psko ayaklarından anlaşılıyor ki sen basitsin basit anladın mı?
    geç bu aykları devir para devri tavsiyem para kazan güçlü ol
  • physco_burock • 31 Mart 2005 18:16 • #458126
    burak

    sen benim basit olduğumu veya param olmadığını nerden biliyorsun beni ne kadar tanıyosun...
  • neldora • 31 Mart 2005 18:26 • #458133
    burak

    yapma canım yapma arkadaşım
  • grungeforever • 7 Nisan 2005 16:52 • #459218
    sibel he

    KalitesiZZZZZZZZZZZZZZZZZ diyene de bak
    sagopa20 PUHHAAAAHHHHHHHHHAHHHHHAAAAAAAAAAA!
  • pUnKeR • 7 Nisan 2005 20:35 • #459274
    burak

    arabeske laf atmayın. oda bizim kültürümüzü yansıtan bir tür. ben genelde sex pistols, clash falan dinlerim ama Müslüm babasız, Orhan Gencebay'sız bu hayatta geçmez yani. hem rakı içerkende punk falan dinlenmezki!
  • deprofundis • 7 Nisan 2005 22:09 • #459305
    abim gerçekten çok haklı olduğunu gördüm ve destek vermeden geçemedim!
    önyargılar gerçektende çok yanlış şeyler ortaya çıkarıyor!
    rap müzik dinlemiyorum müzikal açıdan beğenmediğim için!
    ama bu değildir ki hiç dinlemedim!eskiden fazlasıyla kafayı takmıştım bu müziğe ve çokca dinledim de!
    ceza'yı da nefret'den biliyorum ki gerçekten sağlam şeyler yapıyordu!kendi müziği içerisinde!ama şunu demeden geçemeyeceğim:o da piyasanın çarkları içerisinde dönmeye başladı şimdilerde!kendi müziğinin kimliğinden de uzaklaştı!
    dediğin gibi biraz araştırınca rap müziğin insanlara orda burda sunulan aptal şeyler olmadığını anlıyorsun!
    bu iş rock'ın ya da metal'in yozlaştırılması ile aynı şey bence!
    insanların dinledikleri müziklere laf etmeden önce araştırma yapılması bence daha doğru olur!

    saygılar
  • testament • 8 Nisan 2005 09:53 • #459418
    ceza diyorum

    ceza gercekten bence sagopadan daha ıyı dıyorum.
  • a_TAZMANİA_a • 9 Nisan 2005 14:44 • #459623
    ceza

    Aslında rap benim tarzım değil ama cezadan dinleyince hoşuma gidiyor sagopatı açıkçası 1-2 kez dinledim ama dinlersem cezadan baskasını dinlemem herhalde...
  • karete • 9 Nisan 2005 20:09 • #459650
    ceza

    sagopa20
    31 Mart 2005 Perşembe / 17:01
    sen ne kadar basit birisin ya ne alakası var şimdi müzikle bunun allahın pornocusu seni abaz.
    seni çiftleştirmek lazım be
    gülhane hayvanat bahçesi seni paklar orada gergadanlar varmış ama dikkat ette o seni....
    anladın sen sitede anladı
    gece bekçisi kusura bakmada uyuyosun be böyle abazları kovman lazım..
    site bu adamı yadırgar bence kaliteyi bozma kaliteeeeeeeessssssssiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzz
    babanla ne biçim konuşuyosun
  • Kaiser • 10 Nisan 2005 20:00 • #459763
    CEVABEN

    Rapstation NET arkadaştan sonrası yalan zaten yazmış Arkadaşlar bu saçma topiğe teşekkür eder ve bir undergroun sanatçının ismini yazıp arkasına yaşını yazan özenti diye herkese bağıran SAGOPA20 Arkadaşa şunu söylerimki.

    1.Rap bilgin nedir ben underground partileri bilirim rapstationnet harap duşşelsentez sagopa kajmer fuschmuş falan tanırım yani sen kimsin nerden tanıdın sagopayıda kendine nick yaptın kaç defa Undergroun JAM lere katıldın en yakın Jam ne zaman biliyormusun

    2.Bazı arkadaşlara ukala demişin okuda HADDİNİ BİL!!!!!!

    3.Arkadaşlar Rap bilimiyor diye saçma topiclerinle kavga çıkararak Popüler mi olacan.

    4.Ben Punk dinlerim ama RAP te saygıyla dinlenecek parçaların olduğu bir müzik kültürü her türlü alternatif renge saygı duyarım ve lisedeyken dinlerdim.

    5.7TEPE mevzusuna gelince hakkatenyaaa millete parasız falan diyorsun ama görünüyorki parayla köpeklikten kurtulunmuyor...
    6.Parasızda olabilir ama müzik kültürü senden fazla hadi canım gazlaaa böyle topiclerde açma önce öğren sonra SALLAAAAAAAA