Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce sagopa mı? daha iyi yoksa namı değer ceza mı?

  • Kaiser • 10 Nisan 2005 20:00 • #459763
    CEVABEN

    Rapstation NET arkadaştan sonrası yalan zaten yazmış Arkadaşlar bu saçma topiğe teşekkür eder ve bir undergroun sanatçının ismini yazıp arkasına yaşını yazan özenti diye herkese bağıran SAGOPA20 Arkadaşa şunu söylerimki.

    1.Rap bilgin nedir ben underground partileri bilirim rapstationnet harap duşşelsentez sagopa kajmer fuschmuş falan tanırım yani sen kimsin nerden tanıdın sagopayıda kendine nick yaptın kaç defa Undergroun JAM lere katıldın en yakın Jam ne zaman biliyormusun

    2.Bazı arkadaşlara ukala demişin okuda HADDİNİ BİL!!!!!!

    3.Arkadaşlar Rap bilimiyor diye saçma topiclerinle kavga çıkararak Popüler mi olacan.

    4.Ben Punk dinlerim ama RAP te saygıyla dinlenecek parçaların olduğu bir müzik kültürü her türlü alternatif renge saygı duyarım ve lisedeyken dinlerdim.

    5.7TEPE mevzusuna gelince hakkatenyaaa millete parasız falan diyorsun ama görünüyorki parayla köpeklikten kurtulunmuyor...
    6.Parasızda olabilir ama müzik kültürü senden fazla hadi canım gazlaaa böyle topiclerde açma önce öğren sonra SALLAAAAAAAA
Bu konunun tüm mesajları