sagopa20babanla ne biçim konuşuyosun
31 Mart 2005 Perşembe / 17:01
sen ne kadar basit birisin ya ne alakası var şimdi müzikle bunun allahın pornocusu seni abaz.
seni çiftleştirmek lazım be
gülhane hayvanat bahçesi seni paklar orada gergadanlar varmış ama dikkat ette o seni....
anladın sen sitede anladı
gece bekçisi kusura bakmada uyuyosun be böyle abazları kovman lazım..
site bu adamı yadırgar bence kaliteyi bozma kaliteeeeeeeessssssssiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzz