Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce sagopa mı? daha iyi yoksa namı değer ceza mı?

  • deprofundis • 7 Nisan 2005 22:09 • #459305
    abim gerçekten çok haklı olduğunu gördüm ve destek vermeden geçemedim!
    önyargılar gerçektende çok yanlış şeyler ortaya çıkarıyor!
    rap müzik dinlemiyorum müzikal açıdan beğenmediğim için!
    ama bu değildir ki hiç dinlemedim!eskiden fazlasıyla kafayı takmıştım bu müziğe ve çokca dinledim de!
    ceza'yı da nefret'den biliyorum ki gerçekten sağlam şeyler yapıyordu!kendi müziği içerisinde!ama şunu demeden geçemeyeceğim:o da piyasanın çarkları içerisinde dönmeye başladı şimdilerde!kendi müziğinin kimliğinden de uzaklaştı!
    dediğin gibi biraz araştırınca rap müziğin insanlara orda burda sunulan aptal şeyler olmadığını anlıyorsun!
    bu iş rock'ın ya da metal'in yozlaştırılması ile aynı şey bence!
    insanların dinledikleri müziklere laf etmeden önce araştırma yapılması bence daha doğru olur!

    saygılar
Bu konunun tüm mesajları