Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce sagopa mı? daha iyi yoksa namı değer ceza mı?

  • onr • 10 Nisan 2005 22:14 • #459791
    "sagopa kajmer"
  • ozgoksel1 • 16 Nisan 2005 19:35 • #460727
    dipnot:ceza sagopanın öğrencisi değildir+sagopa cezadan önce çıkmadı+ceza ilk olarak nefretin albümüyle değil yeraltı operasyonu diye türkiyenin genelindeki amatör rapçileri buluşturan bir albümde nefretle ortaya çıktı...ilk şarkılarıda "yeter"dir.
  • pearllover • 16 Nisan 2005 22:32 • #460742
    ikisi de İĞREEEEEEEEEEEEEENNÇ .................
  • acılı adana • 16 Nisan 2005 23:03 • #460760
    sagopa

    sen kendi dinlediğin rap adı verilen şeyin bi müzik türü olmadığını öğren önce.arabeskin müzik değeri rapten 20 kat daha üstün çünkü içinde dandik de olsa bi müzik var.MÜZİK SAGOPA KAJMERİN YAPTIĞI GİBİ TAMAMI KÜFÜRLÜ,SAÇMA VE ANLAMSIZ ŞARKI YAZMAK OLMUYO.Ayrıca metal ve rock dinleyen insanlara karışmadan önce de kendine bak.Metal dinleyen adamın arkasında rapçi olmaz.Olursa o insan metalci değildir.Senin b.ktan sagopanın deyimiyle hadi yavrum gazla!!!
  • kyakuz • 17 Nisan 2005 10:09 • #460812
    Sagopa Kajmer = Anlamı = Gizemli Piramit Demek.

    suikast.de adreinde kendisi sölüyor zaten röportajda.
    http://www.suikast.de/repor.php?action=view&kid=6

    Ayrıca ;
    Sagopa Kajmer Mic Check Olarak Geldi Piyasaya Yani Cezadan Önce dir Kendisi Rap Arşivlerinde İlk Dönemlerin İlk Türkç Rap Dj Kendisi Cezanında Alt Yapı Müziklerini Ceza DAha Yeni Yeni Pişerken Yapan Adam. Dünyaca Duyulmuş Bir Dj Hatta Kendisi Kendi Sitesinde Açıklaması Var.

    Sagopa Djlik Yaparken Funnky C Bol Pantolon Arıyordu Rap Yapamak İçin :)


    Karete = Bugün Rap Savaşım Var :)
  • Kaiser • 17 Nisan 2005 11:53 • #460822
    of ne saçma bi tartışma oldu bu yaaaa
  • scream_maki • 17 Nisan 2005 18:09 • #460874
    bece asıl iğreeeeenç olan sensin
  • pearllover • 18 Nisan 2005 00:47 • #460946
    bence asıl iğreeeeeeeeeeenç olan ikimiziz.....bu forumda geyik yaptıımız için
  • karete • 18 Nisan 2005 00:55 • #460947
    iğrenç herifler şu saçma sapan konuları açıp duruyosunuz ne geyik yapılıyo nede müzik konuşuluyo


    kyakuzun rap savaşı var :D
  • kyakuz • 18 Nisan 2005 04:42 • #460952
    madem saçmaydı yazmasaydınız tınlamasaydınız topiği


    karete ReXX Sinemasının Önündeki Freestyle Yaptığında Rap Savaşını Kazandı :) Ayrıca Kendisi Sagopayı Pesimist Style Olayına Sokan Adamdır :) Çok Pis Savaşır :)