Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce sagopa mı? daha iyi yoksa namı değer ceza mı?

  • sagopa20 • 31 Mart 2005 17:01 • #458100
    sibel he

    sen ne kadar basit birisin ya ne alakası var şimdi müzikle bunun allahın pornocusu seni abaz.
    seni çiftleştirmek lazım be
    gülhane hayvanat bahçesi seni paklar orada gergadanlar varmış ama dikkat ette o seni....
    anladın sen sitede anladı
    gece bekçisi kusura bakmada uyuyosun be böyle abazları kovman lazım..
    site bu adamı yadırgar bence kaliteyi bozma kaliteeeeeeeessssssssiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzz
Bu konunun tüm mesajları