Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce sagopa mı? daha iyi yoksa namı değer ceza mı?

  • cc_baran • 30 Mart 2005 15:23 • #457858
    Ceza'yı daha çok seviyorum. Bu arada o "namı değer" olayı da "namına değer, namını hakeden, namı gibi" anlamında kullanılıyor olabilir.
    Tabi arkadaş neye göre yazdı bilemeyeceğim.

    Bu arada her boka da "metal iyidir, metal tektir, diğerleri salaktır" gibi aptalca ve ezikçe laflarla atlamayın. Sinir bozucu oluyorsunuz. Sizlerle metal müziği paylaşmaktan utanç duyuyorum.
Bu konunun tüm mesajları