Ceza'yı daha çok seviyorum. Bu arada o "namı değer" olayı da "namına değer, namını hakeden, namı gibi" anlamında kullanılıyor olabilir.
Tabi arkadaş neye göre yazdı bilemeyeceğim.
Bu arada her boka da "metal iyidir, metal tektir, diğerleri salaktır" gibi aptalca ve ezikçe laflarla atlamayın. Sinir bozucu oluyorsunuz. Sizlerle metal müziği paylaşmaktan utanç duyuyorum.