Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce sagopa mı? daha iyi yoksa namı değer ceza mı?

  • physco_burock • 30 Mart 2005 15:15 • #457856
    en iyisi pantera metallica anathema megadeth amon amarth cradle six feet under slipknot damage plan kreator vs.vs.vs.vs. daha iyi hepsinden sağlamlar ne cezası ne sagopası ya işin yokmu arkadaşm sana saygı duyuyoruz dedik ya allah allah daha formu işgal etme lütfen :p
Bu konunun tüm mesajları