Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce sagopa mı? daha iyi yoksa namı değer ceza mı?

  • cc_baran • 30 Mart 2005 15:59 • #457864
    Başlarda ben de öyleydim. Bu forumun çok eski sayfalarına bakarsanız benim de epey bir ön yargılı yazılarım vardır, çok ağır şeyler yazdım rap aleyhinde ama sonra çok pişman oldum.
    Ön yargımdan, bilip bilmeden lölö yapmaktan pişmanlık duydum rap i tanıdıktan sonra. Yani bize Mtv, Dream Tv gibi müzik kanallarında, radyo programlarında gösterilen, dinletilen şey rap değil. Felsefelerini, yaşam tarzlarını, amaçlarını, beklentilerini öğrendikten sonra o kültürün bize çok da yabancı, çok da ters olmadığını gördüm.
    Ama en önce yapılan işe, ne olursa olsun uğraşa saygı göstermek gerektiğini öğrendim. O adamlarda emek sarfediyor, yoktan varolmuyor o sözler, müzikler.

    Ve Ceza işini çok iyi yapıyor.

    Anlayana tabi..
Bu konunun tüm mesajları