Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce sagopa mı? daha iyi yoksa namı değer ceza mı?

  • RapStationNet • 31 Mart 2005 08:56 • #458031
    yok bea... sagopa kimsenin öğretmeni falan değil... üstelik kimseyi de geçmedi... hem onlar şimdi rap değil pop yapıyorlar.. baksanıza underground kimlikleri hiç kalmadı nerdeyse...
    şimdi para için yapmadıkları şey yok...

    bu arada sagopa şimdiye kadar cezanın albümüne hep destek vermiştir + sagopa DJ ve prodiktördür.. cezanın albümlerinin çıkmasında büyük bi rol oynamıştır.. ama şimdi ikiside düşmanlar :D birbirilerine ağır laflar edip duruyorlar... + ikiside birbirinden şerefsiz + ohooo sabaha kadar bitmez bu muhabbet...

    birtek şunu bilin onlar rapçi falan değil.. onlar artis... hani şu ABD deki USHER gibiler yani..
Bu konunun tüm mesajları