insanlar neden birbirlerinin müzik zevkine saygı duymaz,mok atar durur?
evet neden?ayrı bi haz veriyo galiba..türkiye gibi ortamda yaşıosun..yarın ne olacağı belli değil..insanlar bi şekilde kendilerine meşgal arıyo,dağıtmaya çalışıyo..yok rapmiş metal miş popmuş..şunu demek istiyorum..saygı sevgi duyalım(zaten rock ın felsefesinde yatanlardan biri de bu diilmidir,bu tarz boş kavramlara baş kaldırıyor dimi?)kalitesiz müziğe zaten prim yaptırmak istemiyoruz,ama dalga geçmeyelim derim..sonuçta hiç bi şey değişmicek bu topicle farkındayım,ama anlayana fm..