o zevkler? bu renkler?
ben de su lafı cok seviyorum ya
zevler ve renkler tartışılmaz :)
hakaten seviyorum ya,
cok mu işe yarıyo ne,
cok kafada yeri var bu sözün,
kimi sıkısınca ,
kimi haklı olup da söyleyecek sözü olmadıgında
kimi agız-dudak edebiyat olarak söylemk istediği söyleyemeyince bunu söylüyor,
kimi hepten haklı olarak söylüyor,
kimi eğip büzüyor, kendine uydurup söylüyor..
:)
ama çok söyleniyor..
garaj tartışmalarında cok yazıldı da ..
bana garip geldi öyle bir anda söylemek istedim işte
hadi eyvalah