Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

insanlar neden birbirlerinin müzik zevkine saygı duymaz,mok atar durur?

  • düşyılmaz • 30 Mart 2005 19:25 • #457946
    o zevkler? bu renkler?

    ben de su lafı cok seviyorum ya
    zevler ve renkler tartışılmaz :)

    hakaten seviyorum ya,
    cok mu işe yarıyo ne,
    cok kafada yeri var bu sözün,
    kimi sıkısınca ,
    kimi haklı olup da söyleyecek sözü olmadıgında
    kimi agız-dudak edebiyat olarak söylemk istediği söyleyemeyince bunu söylüyor,
    kimi hepten haklı olarak söylüyor,
    kimi eğip büzüyor, kendine uydurup söylüyor..

    :)

    ama çok söyleniyor..

    garaj tartışmalarında cok yazıldı da ..
    bana garip geldi öyle bir anda söylemek istedim işte
    hadi eyvalah
Bu konunun tüm mesajları