Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

insanlar neden birbirlerinin müzik zevkine saygı duymaz,mok atar durur?

  • düşyılmaz • 30 Mart 2005 19:25 • #457946
    o zevkler? bu renkler?

    ben de su lafı cok seviyorum ya
    zevler ve renkler tartışılmaz :)

    hakaten seviyorum ya,
    cok mu işe yarıyo ne,
    cok kafada yeri var bu sözün,
    kimi sıkısınca ,
    kimi haklı olup da söyleyecek sözü olmadıgında
    kimi agız-dudak edebiyat olarak söylemk istediği söyleyemeyince bunu söylüyor,
    kimi hepten haklı olarak söylüyor,
    kimi eğip büzüyor, kendine uydurup söylüyor..

    :)

    ama çok söyleniyor..

    garaj tartışmalarında cok yazıldı da ..
    bana garip geldi öyle bir anda söylemek istedim işte
    hadi eyvalah
  • X-LoMBaRDo • 30 Mart 2005 19:31 • #457947
    çünküüüğ..

    tabi canııııım..bi hak yolu seninki!Haklısın sende tabi..
  • bimilyon1 • 30 Mart 2005 19:35 • #457950
    Millet birbirinin hiç bir şeyine saygı duymazken bir tek dinledikleri müziğe saygı duysalardı saçma olmazmıydı?
  • düşyılmaz • 30 Mart 2005 19:40 • #457954
    Millet birbirinin hiç bir şeyine saygı duymazken bir tek dinledikleri müziğe saygı duysalardı saçma olmazmıydı?


    adam haklı..
  • X-LoMBaRDo • 30 Mart 2005 19:43 • #457955
    Millet birbirinin hiç bir şeyine saygı duymazken bir tek dinledikleri müziğe saygı duysalardı saçma olmazmıydı?


    Zaten böyle düşünüyor bir çok insan!
  • bimilyon1 • 30 Mart 2005 19:46 • #457956
    Ama ben o yönde düşündüğümü beyan etmedim ki.
    Sadece sosyal durumun bu olduğunu söyledim.
  • düşyılmaz • 30 Mart 2005 19:46 • #457957
    düşünse ne farkeder ki??


    bende düşünüyorum mesela ,

    moskovaya gidim,
    ya da amsterdama

    gitarımı alim kutusunu da açim önümde..
    para toplim..

    düşünmenin cok sey olmadıgını da biliyor
    Zaten böyle düşünen

    o insanlar umarım..
  • X-LoMBaRDo • 30 Mart 2005 19:49 • #457958
    Herkes kendi işine bakmalı!Başka türlerle kapışacağına git kendi müziğinle ilgilen!
  • düşyılmaz • 30 Mart 2005 20:04 • #457959
    sebep?
  • X-LoMBaRDo • 30 Mart 2005 20:10 • #457960
    Bu laf sana değildi!Genel!İnsanlar sataşmasın,üretsin! Dinlediği şeylere kafa yorsun!Sevmiyorsa uzak dursun..Yorum yapacaksada seviyeli yapmalı!