Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

insanlar neden birbirlerinin müzik zevkine saygı duymaz,mok atar durur?

  • düşyılmaz • 30 Mart 2005 20:23 • #457965
    burası garaj sevgili kardeşim,
    malesef pek mümkün değil.
    en faşistinden en demokratına,
    en katilinden en naifine
    en trash inden en sanat müziğine
    en papatyasından en kaktüsüne

    her çeşit şey var burda:)


    mümkün olmuyor söylediğin şey,
    zamanında olsun dedik,
    küfrü yedik :P


    hadi eyvallah
  • C-None • 30 Mart 2005 20:36 • #457969
    hmm güzel soru..
  • acatalepsyst • 31 Mart 2005 11:20 • #458049
    mesela geçenerde bi topicte mangaya sövüyolardı,okuyanlar bilir..adam üretmiş,satışları sağlam,dinleniyo..sanırım onlara en iyi cevaptır bu..yanlış anlaşılmasın manga dinlemem ben ama o foruma da bu tür saygısızlıkların yersiz gereksiz olduğunu savundum..daha iyisini siz(bu saygısızlığı yapanlar)yapın ozaman..aramızda yüzlerce müzisyen arkadaş var ve müzik icra ediyolar..yarın bu tarz forumlarda arkanızdan binlerce kişiye sizin grubunuz-topluluğunuz hakkında sırf yazı yazmış olmak için saçma sapan yazı konduracaklar...nesse..saygı fm saygı..destek olalım kaliteli ürünlere,köstek değil fm...
  • AYŞA • 31 Mart 2005 15:54 • #458075
    beni okuyun,beni dışlayın,vurun dağıtın:))

    alışkanlıklar,
    var olanlar,
    elimizde olanlar,
    ulaşılmazlar,
    görünenler,
    elimizin atında olanlar,
    kaliteli olanlar,
    kalitesiz olanlar,
    birbirinin kopyası olanlar,
    özenenler,
    özenmeyenler,
    farklı zevkler,
    farklı alanlar,
    farklı kişilikler,
    farklı ruh halleri,
    farklı ırklar,
    farklı diller,
    farklı dinler ve daha niceleri...bazen tercih sebepleri
    ve bunların hepsinden önemlisi görüş açıları...
    yandan,
    sağdan,
    soldan,
    önden,
    arkadan,
    yan bitişik,
    ön bitişik,sağ,sol bitişik
    (beni saçmalamaya kadar götürdüğünüz anlar)

    benim doğrum,senin doğrun ol(a)maz,
    yanlışım senin yanlışın ol(a)maz..
    ben ıspanaktan nefret ediyorum diye beni yargılar mısınız?
    sen ciğeri seviyosun diye kanlı bıçaklı mı olduk..

    biraz mantıklı olun sayın abilerim,ablalarım
    ve benden küçük kardeşlerim...
  • begum • 31 Mart 2005 16:27 • #458083
    beni okuyun,beni dışlayın,vurun dağıtın:))

    bravooooooo ayşe.yürü kızımmmmmm kim tutar seni
  • düşyılmaz • 31 Mart 2005 17:32 • #458105
    beni okuyun,beni dışlayın,vurun dağıtın:))

    kadın kız biraraya geldimi,
    birbirini desteklemeye başladımı,
    iişelr bir de büyüdümü

    iyi değil

    :P

    tehlikeli..

    ;p
  • delil • 31 Mart 2005 17:36 • #458108
    beni okuyun,beni dışlayın,vurun dağıtın:))

    Aslında doğru söylüyor bu kız cağaz (bu arada ayşe beni eş dost listenden atmışsın kırıldım :(
  • AYŞA • 31 Mart 2005 17:46 • #458111
    beni okuyun,beni dışlayın,vurun dağıtın:))

    begüm'e:yürüyelim kızımmmmmmmmmm:))

    düşyılmaz'a:hattan düşme:))kadın hakları var,korkun bizden.)biz bir çoğaldık mı..soyunuzu kuruturuz valla:)"biR kız arkasında bin tanesiniN daha olduğunu gösterir:)"

    HAŞERELERE ÖLÜM FİRMASININ SLOGANINI DEĞİŞTİRDİM BİRAz:)
    BAKINIZ:

    BİR KARA FATMA, ARKASINDA BİN TANESİNİN DAHA OLDUĞUNU GÖSTERİR


    delile:aldım eşim_dostum oldun..hadi gel kahveler soğudu
  • klavyeci • 31 Mart 2005 18:16 • #458127
    beni okuyun,beni dışlayın,vurun dağıtın:))

    faşistiz biz, milletçek. bu arada rap'a kafam girsin(istediim müziğe hakaret etme hakkımı saklı tutuyorum)


    +100
  • klavyeci • 31 Mart 2005 18:17 • #458128
    beni okuyun,beni dışlayın,vurun dağıtın:))

    bu arada rap'a kafam girsin(istediim müziğe hakaret etme hakkımı saklı tutuyorum)




    +100