mesela geçenerde bi topicte mangaya sövüyolardı,okuyanlar bilir..adam üretmiş,satışları sağlam,dinleniyo..sanırım onlara en iyi cevaptır bu..yanlış anlaşılmasın manga dinlemem ben ama o foruma da bu tür saygısızlıkların yersiz gereksiz olduğunu savundum..daha iyisini siz(bu saygısızlığı yapanlar)yapın ozaman..aramızda yüzlerce müzisyen arkadaş var ve müzik icra ediyolar..yarın bu tarz forumlarda arkanızdan binlerce kişiye sizin grubunuz-topluluğunuz hakkında sırf yazı yazmış olmak için saçma sapan yazı konduracaklar...nesse..saygı fm saygı..destek olalım kaliteli ürünlere,köstek değil fm...