Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

insanlar neden birbirlerinin müzik zevkine saygı duymaz,mok atar durur?

  • klavyeci • 31 Mart 2005 18:17 • #458129
    beni okuyun,beni dışlayın,vurun dağıtın:))

    bu arada rap'a kafam girsin(istediim müziğe hakaret etme hakkımı saklı tutuyorum)




    +100
  • tweeder • 31 Mart 2005 18:24 • #458131
    beni okuyun,beni dışlayın,vurun dağıtın:))

    OYUN BİTTİĞİNDE ŞAHDA OLSAN PİYONDA OLSAN AYNI KUTUYA KALDIRILIRSIN.


    rap nedir yaaa töbe töbe
  • kutay__ • 31 Mart 2005 19:48 • #458155
    tüm akıllar pazara çıksa herkes kendi aklını beğenir alır o yüzdendir bence.
  • begum • 1 Nisan 2005 10:10 • #458250
    beni okuyun,beni dışlayın,vurun dağıtın:))

    tabi anlıyorum seni;P kızlar her zaman birbirine destek çıkmalı;))zaten örgütlenme muhabbeti de burdan çıkıyo birileri birilerinin görüşlerinden gidiyo ve üff neyse saçmaladım.ama ayşe doğru şeyler yazmış yanındayım;)
  • AYŞA • 1 Nisan 2005 13:31 • #458286
    +1000000000000000
  • physco_burock • 1 Nisan 2005 15:37 • #458311
    ben elimden geldikçe saygı duymaya çalışıyorum ama bazıları adam sal.k bir b*ktan anlamıyo geliyo burada ağız yapıyor sonra biz sinirlenince saygı duymuyor oluyoruz oysa benim normal hayatta bebeklik arkadaşım rap dinliyor ama elden ne gelir sadece müzikten konuşmuyoruz o kadar