tabi anlıyorum seni;P kızlar her zaman birbirine destek çıkmalı;))zaten örgütlenme muhabbeti de burdan çıkıyo birileri birilerinin görüşlerinden gidiyo ve üff neyse saçmaladım.ama ayşe doğru şeyler yazmış yanındayım;)
ben elimden geldikçe saygı duymaya çalışıyorum ama bazıları adam sal.k bir b*ktan anlamıyo geliyo burada ağız yapıyor sonra biz sinirlenince saygı duymuyor oluyoruz oysa benim normal hayatta bebeklik arkadaşım rap dinliyor ama elden ne gelir sadece müzikten konuşmuyoruz o kadar