beni okuyun,beni dışlayın,vurun dağıtın:))
alışkanlıklar,
var olanlar,
elimizde olanlar,
ulaşılmazlar,
görünenler,
elimizin atında olanlar,
kaliteli olanlar,
kalitesiz olanlar,
birbirinin kopyası olanlar,
özenenler,
özenmeyenler,
farklı zevkler,
farklı alanlar,
farklı kişilikler,
farklı ruh halleri,
farklı ırklar,
farklı diller,
farklı dinler ve daha niceleri...bazen tercih sebepleri
ve bunların hepsinden önemlisi görüş açıları...
yandan,
sağdan,
soldan,
önden,
arkadan,
yan bitişik,
ön bitişik,sağ,sol bitişik
(beni saçmalamaya kadar götürdüğünüz anlar)
benim doğrum,senin doğrun ol(a)maz,
yanlışım senin yanlışın ol(a)maz..
ben ıspanaktan nefret ediyorum diye beni yargılar mısınız?
sen ciğeri seviyosun diye kanlı bıçaklı mı olduk..
biraz mantıklı olun sayın abilerim,ablalarım
ve benden küçük kardeşlerim...