ah ah hangi birini yazayım... mesela nightwish te en angarya işe bile razıyım maksat tarja turunen den bişeyler kapmak:)mor ve otesi de olabilir çok eğleniyolar konserlerde.. olmadı delidana ya girmek istiyorum şimdilerde bakalım ne olucak...(DeliDana26 okuyo musun:)