Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • ysn26 • 31 Mart 2005 21:52 • #458175
    Evet arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum...
  • yeşilsincap • 31 Mart 2005 22:15 • #458176
    ah ah hangi birini yazayım... mesela nightwish te en angarya işe bile razıyım maksat tarja turunen den bişeyler kapmak:)mor ve otesi de olabilir çok eğleniyolar konserlerde.. olmadı delidana ya girmek istiyorum şimdilerde bakalım ne olucak...(DeliDana26 okuyo musun:)
  • create • 31 Mart 2005 22:17 • #458177
    Kesinlikle MFÖ grubuna gitar çalmak isterdim,Bu işi rahmetli Yavuz Çetin çok güzel götürmüştü;hakikaten grubun müzikal kalitesine çok şey katmıştı,bende çok eşlik etmek isterdim onlara,bazen rüyamda çalmak için beni ararlar ama daha hiç çalmaya giremedik :))
  • Eagle34 • 1 Nisan 2005 00:15 • #458202
    Baharat kızlaaarr
  • physco_burock • 1 Nisan 2005 01:27 • #458208
    metallica veya pantera...
  • tom696 • 1 Nisan 2005 01:29 • #458210
    slayer . ben çalardim tom söylerdi ne güzel olurdu...
  • Ktulu • 1 Nisan 2005 03:00 • #458227
    Zamanında Metallica tabii ki...

    Kim istemezdi ki..

    Spesifik bişey olsun derseniz de Children Of Bodom veya Kalmah derim.

    Bu gruplarda lead gitaristlik yapmak isterdim.. +back vokal de olsa süper olurdu :)

    (vokal neden değil derseni zsesim scream'e elverişli değil o yüzden) :))
  • guadalahara • 1 Nisan 2005 03:12 • #458228
    korn

    fieldy gibi dabada dabada çalmak isterdim.. ;)))
  • somhain • 1 Nisan 2005 05:02 • #458230
    anathema da ağlayarak çalmak isterdim
  • soth • 1 Nisan 2005 05:14 • #458231
    My Dying Bride'da vokal çok iyi olurdu valla