-
Evet arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum...
-
ah ah hangi birini yazayım... mesela nightwish te en angarya işe bile razıyım maksat tarja turunen den bişeyler kapmak:)mor ve otesi de olabilir çok eğleniyolar konserlerde.. olmadı delidana ya girmek istiyorum şimdilerde bakalım ne olucak...(DeliDana26 okuyo musun:)
-
Kesinlikle MFÖ grubuna gitar çalmak isterdim,Bu işi rahmetli Yavuz Çetin çok güzel götürmüştü;hakikaten grubun müzikal kalitesine çok şey katmıştı,bende çok eşlik etmek isterdim onlara,bazen rüyamda çalmak için beni ararlar ama daha hiç çalmaya giremedik :))
-
Baharat kızlaaarr
-
metallica veya pantera...
-
slayer . ben çalardim tom söylerdi ne güzel olurdu...
-
Zamanında Metallica tabii ki...
Kim istemezdi ki..
Spesifik bişey olsun derseniz de Children Of Bodom veya Kalmah derim.
Bu gruplarda lead gitaristlik yapmak isterdim.. +back vokal de olsa süper olurdu :)
(vokal neden değil derseni zsesim scream'e elverişli değil o yüzden) :))
-
korn
fieldy gibi dabada dabada çalmak isterdim.. ;)))
-
anathema da ağlayarak çalmak isterdim
-
My Dying Bride'da vokal çok iyi olurdu valla