Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • ReFLeKS _GİTAR • 19 Mayıs 2005 03:34 • #466834
    kucağındamı otururdun
    heuhuheuhe
    başka yer yokmu
  • UglyKidJoe • 19 Mayıs 2005 14:57 • #466915
    mehter takımı!
  • fk • 19 Mayıs 2005 17:22 • #466991
    korn,matrsh,rammstein,placebo
  • UglyKidJoe • 20 Mayıs 2005 15:21 • #467173
    ibanetze seni her forumu kaale almazsın sanıodum. bırak kim neye üye olursa olsun abi. sen kendi grubunun üyesisin zaten. sen kendi grubunla birlikte bir varlıksın zaten. sen kendinken değerlisin hocam.

    2 dakkada psikolog oldum helal olsun bana bee!
    he heh
  • p_L_a_C_e_B_o • 20 Mayıs 2005 16:53 • #467190
    placebo veya metallica ohh ne iyi olurdu ama nerde
  • hexagonical • 20 Mayıs 2005 18:16 • #467215
    Deftones in davulcusu olmak süper olurdu bence.. gerçi Abe manyak çalıyo ama olsun.. ben de çalarım :P
  • _DiM_ • 20 Mayıs 2005 20:23 • #467229
    Deathin vokali olmak isterdim valla...
  • Barnie_ • 20 Mayıs 2005 20:42 • #467233
    Dream Theater
  • ThErİoN • 20 Mayıs 2005 21:18 • #467240
    Therion veya Iron Maiden
  • antifate • 26 Mayıs 2005 20:52 • #468535
    petek dincheeze in arkasında çalmak çok isterdim.ama bu konuda kararlıyım hergün 5 6 saat gitar çalışıyorum.belki 10 15 yıla kadar arkasında çalmam için beni kabul eder