ibanetze seni her forumu kaale almazsın sanıodum. bırak kim neye üye olursa olsun abi. sen kendi grubunun üyesisin zaten. sen kendi grubunla birlikte bir varlıksın zaten. sen kendinken değerlisin hocam.
2 dakkada psikolog oldum helal olsun bana bee!
he heh
petek dincheeze in arkasında çalmak çok isterdim.ama bu konuda kararlıyım hergün 5 6 saat gitar çalışıyorum.belki 10 15 yıla kadar arkasında çalmam için beni kabul eder