-
GNR'la topla_1p sahnede slashle beraber solo atmak isterdim.
-
öyle bi hevesim yok ama yine de KURT COBAIN le ayn1 sahnede bi mikrofon ayagi,ne biliyim,pedal,gitar teli filan olsam yeter bana..
ahhh...nirvana yaa..
var m1 ötesi??
-
vaLLA metallica ilk tercih sonra bi death ya da doom metal yapan bi grup
-
valla boyle bir sans bana verilseydi sorgusuz sualsiz Sebnem Ferahla çalisirdim..
bayiliyorum ona...
-
madalya mı verdiler?(paragigm_shift)
topicten dışarı çıkmış oldum sayende.insanların yazış tarzı seni ilgilendirmez.adam gibi edebinle yaz kendi başına takıl dikkat çekmek istiyorsan başka yollar dene tamam mı?ama benden uzak dur ok.neyse konuyu açan arkadaş kusura bakmasın.
-
sex PISTOLs
-
HEPSİ'nin üyesi olmak isterdimmm tabiii...
muahahaha!
-
kendi grubumda çalıyorum zaten daha ne?!
hepsine basarız bizzz.!!
nıhahaha!!:P
saygılarımla..
s.t.c.o.p.
-
morbid angel
-
tabeke h.i.m