Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • thebassx • 28 Temmuz 2005 05:03 • #479748
    GNR'la topla_1p sahnede slashle beraber solo atmak isterdim.
  • zennon • 28 Temmuz 2005 09:21 • #479752
    öyle bi hevesim yok ama yine de KURT COBAIN le ayn1 sahnede bi mikrofon ayagi,ne biliyim,pedal,gitar teli filan olsam yeter bana..
    ahhh...nirvana yaa..
    var m1 ötesi??
  • bigmetalman • 28 Temmuz 2005 10:52 • #479755
    vaLLA metallica ilk tercih sonra bi death ya da doom metal yapan bi grup
  • Webeffect • 28 Temmuz 2005 12:13 • #479758
    valla boyle bir sans bana verilseydi sorgusuz sualsiz Sebnem Ferahla çalisirdim..
    bayiliyorum ona...
  • -TeUFeL- • 28 Temmuz 2005 12:35 • #479760
    madalya mı verdiler?(paragigm_shift)

    topicten dışarı çıkmış oldum sayende.insanların yazış tarzı seni ilgilendirmez.adam gibi edebinle yaz kendi başına takıl dikkat çekmek istiyorsan başka yollar dene tamam mı?ama benden uzak dur ok.neyse konuyu açan arkadaş kusura bakmasın.
  • booooooooş • 22 Ağustos 2005 02:56 • #482325
    sex PISTOLs
  • death_glory • 22 Ağustos 2005 04:09 • #482326
    HEPSİ'nin üyesi olmak isterdimmm tabiii...

    muahahaha!
  • Darth_Vader • 22 Ağustos 2005 10:39 • #482329
    kendi grubumda çalıyorum zaten daha ne?!
    hepsine basarız bizzz.!!
    nıhahaha!!:P

    saygılarımla..

    s.t.c.o.p.
  • angrY • 22 Ağustos 2005 16:20 • #482342
    morbid angel
  • deathangel • 23 Ağustos 2005 02:02 • #482354
    tabeke h.i.m