-
ismail yk'nın arkasında göstermelik gitar çalmak isterdim ya da cankan ikilisinin arkadasında matrix edalarıyla süzülmek isterdim, gerçekten hoş olurdu!!
-
audioslave'e ritm gitar olmak isterdim olucam da eğer dağılmazlarsa falan ya da ne biliyim... siz gelişmeleri takip edin ama daha tam karar vermedim yok ya red hot chili peppersa mı girsem karar veriyim haber veririm...heheh
-
mothers of invation mıııı??? frank zappa'nın aşçısı falan olsam yeterdi bana:P
toprağı huzur getirsin kendisine
-
yansımalar,
janet esim,
telvin,
....
-
KuRBan
valla harikalar albümü bekliyoruz imkan olsa kurbana üye olmak isterdim
-
aha..ben blink182 derdim...ne eğlenceli olurdu,beraber osuruğumuzu yakardık,
sokakta cıbıl cıbıl koşardık...
-
ben bi grubun üyesi olmak istemezdim ben malmsteen in arkasında gitar calmak isterdim.
-
Queenin bascısı olmak fena olmazdı hani.Zaten Dunya turnesine John Deacon katılmamıs.Acaba bir demo yollasam mı?
Olmazsa Rush ya da Marillion da calmayı denerim.
-
dream theater herhangi bir şey gitar penası falan farketmez
-
dream theater.