Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • bigboots • 6 Nisan 2005 20:22 • #459104
    ismail yk'nın arkasında göstermelik gitar çalmak isterdim ya da cankan ikilisinin arkadasında matrix edalarıyla süzülmek isterdim, gerçekten hoş olurdu!!
  • ibanetze • 6 Nisan 2005 21:05 • #459113
    audioslave'e ritm gitar olmak isterdim olucam da eğer dağılmazlarsa falan ya da ne biliyim... siz gelişmeleri takip edin ama daha tam karar vermedim yok ya red hot chili peppersa mı girsem karar veriyim haber veririm...heheh
  • ner • 6 Nisan 2005 23:08 • #459132
    mothers of invation mıııı??? frank zappa'nın aşçısı falan olsam yeterdi bana:P

    toprağı huzur getirsin kendisine
  • düşyılmaz • 6 Nisan 2005 23:17 • #459134
    yansımalar,

    janet esim,

    telvin,

    ....
  • BoyFromTheHell • 6 Nisan 2005 23:23 • #459136
    KuRBan

    valla harikalar albümü bekliyoruz imkan olsa kurbana üye olmak isterdim
  • ADIO • 6 Nisan 2005 23:25 • #459137
    aha..ben blink182 derdim...ne eğlenceli olurdu,beraber osuruğumuzu yakardık,
    sokakta cıbıl cıbıl koşardık...
  • spine_nirvana • 7 Nisan 2005 12:06 • #459163
    ben bi grubun üyesi olmak istemezdim ben malmsteen in arkasında gitar calmak isterdim.
  • ASPRYN • 7 Nisan 2005 19:35 • #459267
    Queenin bascısı olmak fena olmazdı hani.Zaten Dunya turnesine John Deacon katılmamıs.Acaba bir demo yollasam mı?
    Olmazsa Rush ya da Marillion da calmayı denerim.
  • whyhione • 7 Nisan 2005 20:13 • #459270
    dream theater herhangi bir şey gitar penası falan farketmez
  • testament • 8 Nisan 2005 09:55 • #459419
    dream theater.