-
kurban da çalmak isterdim.. veya linkin park....
-
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
Mor ve Ötesi
-
kurban,s.o.a.d,linkin park olabilirdi yaw
-
Iron Maiden
Metallica
Dimmu Borgir
Darkthrone
Cradle of Filth
-
HIM
PINK FLOYD
PLACEBO
MUSE
artık onların tercihe kalmış :)
-
Neaa Rahmetli Yavuz Çetin MFÖ'Demi Çalıyodu ??? Bilmiyodum len... Vay bee...Ama Şuınu Söylemek lazım Yavuz Çetin Efsaneydi abi... Şimdiki Cem Köksal Filan hiçbişey olamazdı onun yanında (Cem Köksal'a Laf attığım yok süper gitarist'de...) Neyse Ben çalıcak olsam System Of A Down'da Çalmak İsterdim Ya da HAGGARD... Evet Evet Haggard Şahane... !!!
-
mudvayne
evanescences
staind
-
iced earth beni benden alıp gerçek kişiliğimin içine koyan eşsiz gurup
-
PLACEBO
NIRVANA
METALLICA
S.O.A.D
SLAYER
SLIPKNOT
HIM
bu kadarcık
-
the sex pistols veya the clash