Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • popo-Ka • 27 Haziran 2005 22:29 • #475166
    kurban da çalmak isterdim.. veya linkin park....
  • likablegirl • 27 Haziran 2005 23:03 • #475172
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
    Mor ve Ötesi
  • CaFeiN • 28 Haziran 2005 00:39 • #475188
    kurban,s.o.a.d,linkin park olabilirdi yaw
  • Infusion • 28 Haziran 2005 00:52 • #475190
    Iron Maiden
    Metallica
    Dimmu Borgir
    Darkthrone
    Cradle of Filth
  • vlvaloHIM • 28 Haziran 2005 01:17 • #475191
    HIM
    PINK FLOYD
    PLACEBO
    MUSE
    artık onların tercihe kalmış :)
  • ekannt • 28 Haziran 2005 10:25 • #475210
    Neaa Rahmetli Yavuz Çetin MFÖ'Demi Çalıyodu ??? Bilmiyodum len... Vay bee...Ama Şuınu Söylemek lazım Yavuz Çetin Efsaneydi abi... Şimdiki Cem Köksal Filan hiçbişey olamazdı onun yanında (Cem Köksal'a Laf attığım yok süper gitarist'de...) Neyse Ben çalıcak olsam System Of A Down'da Çalmak İsterdim Ya da HAGGARD... Evet Evet Haggard Şahane... !!!
  • aliceand • 28 Haziran 2005 10:58 • #475218
    mudvayne
    evanescences
    staind
  • temperamental • 28 Haziran 2005 12:26 • #475233
    iced earth beni benden alıp gerçek kişiliğimin içine koyan eşsiz gurup
  • punk_girl_punk • 28 Haziran 2005 15:56 • #475291
    PLACEBO
    NIRVANA
    METALLICA
    S.O.A.D
    SLAYER
    SLIPKNOT
    HIM
    bu kadarcık
  • punklives • 9 Temmuz 2005 12:09 • #477264
    the sex pistols veya the clash