Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • mortician • 9 Temmuz 2005 12:29 • #477272
    kesinlikle nasum derdim
  • elektrokolik • 13 Temmuz 2005 16:03 • #478007
    nirvana ya da kurban bayılıyorum bunlara
  • gitarTELi • 13 Temmuz 2005 16:25 • #478010
    Dark Tranquality 'i tek geçerim




    kopmayantekteL
    by gitarTELi
  • dexter_holland • 13 Temmuz 2005 16:46 • #478013
    adamın tas gibi karısı var seni istermiydi bilmem dekkstirciğim?

    ne tas gibisi yaa? çirkin birsey, beni görse istemez mi hiç?
  • ibanetze • 13 Temmuz 2005 16:53 • #478014
    taş da zaten çirkin oluyo..neyse taş demişken çok sevdiğim bi şarkı geldi aklıma :P

    i'll wait for you there
    (you are)
    like a stone i'll wait for you there YOU ARE LIKEEEEE
  • erdyy • 13 Temmuz 2005 17:40 • #478019
    korn daki herif kndiini dine wurup zeytin dagında ibadete basladıya onun yerine rock'n coke ta sahneye bn cıkardım!uzerimde grj t-shirti !


    ------aq bu cocuk bizden biiri:)
  • jamais_vu • 27 Temmuz 2005 02:23 • #479657
    muse un vokali olmak isterdim çok fonksiyonlu bir insan olan matt' in yerini ne kadar doldururdum bilinmez ama muse un gitarının teli olsam o da yeter!
  • -TeUFeL- • 27 Temmuz 2005 11:08 • #479669
    import gruplardan kurban export gruplardan slipknot veya anathema davulcu olarak tabee.
  • KuRt_CoBaiNNNN • 27 Temmuz 2005 15:59 • #479692
    Nirvana
    Metallica
    S.O.A.D
    Korn
    DUMAN ;)
  • paradigm_shift • 27 Temmuz 2005 20:45 • #479713
    [14 kez okundu]-TeUFeL-
    27 Temmuz 2005 Çarşamba / 11:08
    import gruplardan kurban export gruplardan slipknot veya anathema davulcu olarak tabee.


    "import,export,tabee..." kombo olmuş..sen layla'da dj olsan daha münasip..