İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?
wsc
• 12 Haziran 2005 22:06 •
#472265
ıron maiden...!ama hiç kimsenin yerine geçmim ben hepsi ayrı ayrı süper ben kenarda köşede bi yerde kıvrılırım ya=)
dirtydevil
• 12 Haziran 2005 22:17 •
#472267
cici kızlar;)
superisi_89
• 12 Haziran 2005 22:45 •
#472273
kesinlikle çocukluğumdan beri dinlediğim rhcp da bas çalmak isterdim.ya ben temizlikçi olmaya da razıryım almazlar mı acaba?
sphinx_ac
• 17 Haziran 2005 22:19 •
#473205
LED ZEPPELIN !!!
Narcoholic
• 18 Haziran 2005 17:28 •
#473380
kesinlikle placebo
hemoglobin
• 18 Haziran 2005 17:33 •
#473381
pink floyd
wahim
• 18 Haziran 2005 17:35 •
#473383
dream theater
nazmiyyeaah
• 18 Haziran 2005 17:48 •
#473384
PINK FLOYDun bayan vokallerinden biri olmak isterdim.
perii
• 18 Haziran 2005 18:01 •
#473389
kesinlikle evanescence!!!taş amy lee ile berber söylerdik!
little_girl
• 22 Haziran 2005 20:21 •
#474080
adamın tas gibi karısı var seni istermiydi bilmem dekkstirciğim?
«
1
..
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
»