Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • wsc • 12 Haziran 2005 22:06 • #472265
    ıron maiden...!ama hiç kimsenin yerine geçmim ben hepsi ayrı ayrı süper ben kenarda köşede bi yerde kıvrılırım ya=)
  • dirtydevil • 12 Haziran 2005 22:17 • #472267
    cici kızlar;)
  • superisi_89 • 12 Haziran 2005 22:45 • #472273
    kesinlikle çocukluğumdan beri dinlediğim rhcp da bas çalmak isterdim.ya ben temizlikçi olmaya da razıryım almazlar mı acaba?
  • sphinx_ac • 17 Haziran 2005 22:19 • #473205
    LED ZEPPELIN !!!
  • Narcoholic • 18 Haziran 2005 17:28 • #473380
    kesinlikle placebo
  • hemoglobin • 18 Haziran 2005 17:33 • #473381
    pink floyd
  • wahim • 18 Haziran 2005 17:35 • #473383
    dream theater
  • nazmiyyeaah • 18 Haziran 2005 17:48 • #473384
    PINK FLOYDun bayan vokallerinden biri olmak isterdim.
  • perii • 18 Haziran 2005 18:01 • #473389
    kesinlikle evanescence!!!taş amy lee ile berber söylerdik!
  • little_girl • 22 Haziran 2005 20:21 • #474080
    adamın tas gibi karısı var seni istermiydi bilmem dekkstirciğim?