-
volvox :)))
-
Red hot chili peppers , ama zaten flea gibi bi bascıları var,ben 5. kisi olaraktan kankaları olsam her turlarına gitsem onlarla takılsam :)
-
hiçbir grup kendi grubunu tutmaz!!! ben organize gürültüyü seviyorum:)
-
Pink Floyd,Deep Purple,Metallica,RHCP,Korn,Nirvana,LP,Evanescence,Green Day,The Rasmus,The Jimi Hendrix Experience...
-
hımm güsel bi soru :) ben bi grubun üyesi olmaktan çok yavuz çetinle birlikte çalmak isterdim ama o da artık imkansız tabe :(
-
METALLİCA (imkansız ama olsun ))
-
varg ın davulcusu olmayı ölümüne isterdim ....
-
RATM e vokal yapmak isterdim.yavu cetinin de ritm gtaristi de olsam harika olurdu ah ah
-
yavuz çetinle çalmak iyi olurdu :)
-
MaNGa veya Mor Ve Ötesi biraz daha uçarsak EvenSanCe
T&K