Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • Affedilmeyen • 8 Nisan 2005 11:09 • #459422
    volvox :)))
  • NoChristRequir • 8 Nisan 2005 11:18 • #459423
    Red hot chili peppers , ama zaten flea gibi bi bascıları var,ben 5. kisi olaraktan kankaları olsam her turlarına gitsem onlarla takılsam :)
  • emrakadam • 8 Nisan 2005 14:04 • #459436
    hiçbir grup kendi grubunu tutmaz!!! ben organize gürültüyü seviyorum:)
  • Skater Boy MeA • 8 Nisan 2005 18:47 • #459465
    Pink Floyd,Deep Purple,Metallica,RHCP,Korn,Nirvana,LP,Evanescence,Green Day,The Rasmus,The Jimi Hendrix Experience...
  • haRbii • 8 Nisan 2005 19:26 • #459476
    hımm güsel bi soru :) ben bi grubun üyesi olmaktan çok yavuz çetinle birlikte çalmak isterdim ama o da artık imkansız tabe :(
  • a_TAZMANİA_a • 9 Nisan 2005 14:46 • #459624
    METALLİCA (imkansız ama olsun ))
  • Metal milita • 9 Nisan 2005 16:41 • #459628
    varg ın davulcusu olmayı ölümüne isterdim ....
  • wamp • 10 Nisan 2005 00:15 • #459701
    RATM e vokal yapmak isterdim.yavu cetinin de ritm gtaristi de olsam harika olurdu ah ah
  • SONofJACKASS • 10 Nisan 2005 00:19 • #459702
    yavuz çetinle çalmak iyi olurdu :)
  • qxxxq • 10 Nisan 2005 13:46 • #459735
    MaNGa veya Mor Ve Ötesi biraz daha uçarsak EvenSanCe


    T&K