İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?
gizem_cobain
• 1 Nisan 2005 09:44 •
#458240
ya Anathema ya da Pink Floyd da çalmak isterdim.zaten kafaya koydum Anathemayla en az bi defa stüdyoya girmezsem gözüm açık giderim valla.
Fetus
• 1 Nisan 2005 15:24 •
#458307
My Dying Bride ın vokalini bozmayalım:) Back vokal olmak isterdim...
deprofundis
• 1 Nisan 2005 15:44 •
#458313
steve harris'e saygım büyüktür ama onu gruptan atıp yerine geçmek isterdim!
öff nasıl olurdu be!
hayal etmesi bile güzel!
Fetus
• 1 Nisan 2005 15:44 •
#458314
Olmaz olamaz:)
deprofundis
• 1 Nisan 2005 15:48 •
#458315
hadi be abi! yapma ya!lütfen!
bir kerecik!
en azından hayalini kurayım!:)
Fetus
• 1 Nisan 2005 16:15 •
#458325
Deprofundis yaş kaç?
ner
• 1 Nisan 2005 16:17 •
#458328
pink floyd'un backstage'inde ışıkçı olmak isterdim. elime gitarı almazdım zaten bir daha. ışığı da sonsuza dek yok edip bir mezara uzanmak isterdim ardından(çok duygusal olmuşum görmeyeli)
deprofundis
• 1 Nisan 2005 16:17 •
#458329
19 abi?uygun mu bu iş için?
TurkishMetal
• 1 Nisan 2005 16:19 •
#458330
kıçımı yırta yırta the phantom of the operaya back vokal olmak isterdim.yırtsam olabilirmiyim acep
deprofundis
• 1 Nisan 2005 16:28 •
#458337
bence olursun abim!gel birlikte Iron Maiden'a girelim!
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
..
16
»