Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • gizem_cobain • 1 Nisan 2005 09:44 • #458240
    ya Anathema ya da Pink Floyd da çalmak isterdim.zaten kafaya koydum Anathemayla en az bi defa stüdyoya girmezsem gözüm açık giderim valla.
  • Fetus • 1 Nisan 2005 15:24 • #458307
    My Dying Bride ın vokalini bozmayalım:) Back vokal olmak isterdim...
  • deprofundis • 1 Nisan 2005 15:44 • #458313
    steve harris'e saygım büyüktür ama onu gruptan atıp yerine geçmek isterdim!
    öff nasıl olurdu be!
    hayal etmesi bile güzel!
  • Fetus • 1 Nisan 2005 15:44 • #458314
    Olmaz olamaz:)
  • deprofundis • 1 Nisan 2005 15:48 • #458315
    hadi be abi! yapma ya!lütfen!
    bir kerecik!
    en azından hayalini kurayım!:)
  • Fetus • 1 Nisan 2005 16:15 • #458325
    Deprofundis yaş kaç?
  • ner • 1 Nisan 2005 16:17 • #458328
    pink floyd'un backstage'inde ışıkçı olmak isterdim. elime gitarı almazdım zaten bir daha. ışığı da sonsuza dek yok edip bir mezara uzanmak isterdim ardından(çok duygusal olmuşum görmeyeli)
  • deprofundis • 1 Nisan 2005 16:17 • #458329
    19 abi?uygun mu bu iş için?
  • TurkishMetal • 1 Nisan 2005 16:19 • #458330
    kıçımı yırta yırta the phantom of the operaya back vokal olmak isterdim.yırtsam olabilirmiyim acep
  • deprofundis • 1 Nisan 2005 16:28 • #458337
    bence olursun abim!gel birlikte Iron Maiden'a girelim!