Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • mkcervy • 1 Nisan 2005 16:50 • #458358
    megadeth
  • lilith_ • 1 Nisan 2005 17:02 • #458366
    portishead. . .
  • Muddy Bank • 1 Nisan 2005 17:41 • #458383
    nirvana... ah ah kurt de oldu eski elemanları toplasak bi araya gelsek ben calıp soylesem kurt gibi sonra hep beraber sahneyi dagitip insek...
  • TesLaa • 1 Nisan 2005 17:51 • #458384
    keske dediğimdir hep Anathema'da Lee'nın yerini alabilmek.. :((
  • TurkishMetal • 1 Nisan 2005 17:53 • #458386
    amy lee mi o evenesenste değilmiyti yaa
  • TesLaa • 1 Nisan 2005 19:56 • #458421
    amy değil Lee Dougles :) anathema nıın hatun vokalı (bkz.parısıenne moonlıght)
  • karete • 1 Nisan 2005 20:05 • #458424
    queen gibi bir grubumun olmasını isterdim allah kısmet etsinde daha başarılı gruplarımız olsun
  • the_distillers • 1 Nisan 2005 20:06 • #458425
    donnas
  • metaligirl • 1 Nisan 2005 20:06 • #458426
    kendi grubumun...
  • DREAM THEATER • 1 Nisan 2005 23:58 • #458496
    DREAM THEATER YA DA RHAPSODY