İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?
mkcervy
• 1 Nisan 2005 16:50 •
#458358
megadeth
lilith_
• 1 Nisan 2005 17:02 •
#458366
portishead. . .
Muddy Bank
• 1 Nisan 2005 17:41 •
#458383
nirvana... ah ah kurt de oldu eski elemanları toplasak bi araya gelsek ben calıp soylesem kurt gibi sonra hep beraber sahneyi dagitip insek...
TesLaa
• 1 Nisan 2005 17:51 •
#458384
keske dediğimdir hep Anathema'da Lee'nın yerini alabilmek.. :((
TurkishMetal
• 1 Nisan 2005 17:53 •
#458386
amy lee mi o evenesenste değilmiyti yaa
TesLaa
• 1 Nisan 2005 19:56 •
#458421
amy değil Lee Dougles :) anathema nıın hatun vokalı (bkz.parısıenne moonlıght)
karete
• 1 Nisan 2005 20:05 •
#458424
queen gibi bir grubumun olmasını isterdim allah kısmet etsinde daha başarılı gruplarımız olsun
the_distillers
• 1 Nisan 2005 20:06 •
#458425
donnas
metaligirl
• 1 Nisan 2005 20:06 •
#458426
kendi grubumun...
DREAM THEATER
• 1 Nisan 2005 23:58 •
#458496
DREAM THEATER YA DA RHAPSODY
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
..
16
»