Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • NightLord_DM__ • 26 Mayıs 2005 21:13 • #468554
    O kadar çokki insan hangisini söylesem diye düşünüyor ama 2 tanesini söyleyeyim

    Manowar

    Moonspell
  • american hi-fi • 26 Mayıs 2005 22:33 • #468627
    eğer olsaydım!!!

    öncelik METALLİCA jamesla birlikte gitar çalmayı çok isterdim.. ikinci olarak da PİNK FLOYD.........
  • Antibiyotik • 27 Mayıs 2005 03:28 • #468668
    gözüm kapalı petrucci olmak isterdim.dream theater il türkiyeye gelmek isterdim.ama hep isterdim.
  • Al Di Meola • 27 Mayıs 2005 11:48 • #468690
    Jethro Tull:)Ian Anderson'la karşılıklı...
  • metalism • 28 Mayıs 2005 18:20 • #469066
    death,slayer veya symphony x
  • LpU_Rocks • 28 Mayıs 2005 20:12 • #469100
    Linkin Park
  • MORVEÖTESİ1995 • 29 Mayıs 2005 00:00 • #469169
    nightwish....
  • scyther • 29 Mayıs 2005 11:43 • #469192
    metallica veya orphaned land
  • Xanadu • 29 Mayıs 2005 13:34 • #469208
    kendi grubumun üyesiyim yeter abi...Ama gönülde bir metallica,korn en biliyim işte kalite gruplar yatıyor tabi...
  • le_roi delisi • 29 Mayıs 2005 15:24 • #469219
    maNga'nın gitaristi veya vokalisti olmak isterdim!!