Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 00:03 • #482985
    billy sheehanin gitar teknisyeni olmak isterdim
  • mor rimeL • 29 Ağustos 2005 03:16 • #483226
    HEPSİ :P
    :)))))))))))))))))))))
  • ferforjee • 29 Ağustos 2005 22:30 • #483362
    duman da ve kaan la beraber bi seyler söylemek
    hayal tabii..
  • tabularasa • 29 Ağustos 2005 22:41 • #483366
    olm çok komiksin laaaa.!hiç bana bakma olmaz oğlan
  • ilker_12 • 15 Eylül 2005 09:49 • #485076
    ya mfö ya da moğollar: çünkü bütün şarkılarını biliyorum.
  • Death_knighT • 15 Eylül 2005 20:33 • #485122
    liquid tension da jordan rudess in yerine çalabilirim :P
    dt de olur... :D

    ama en çok yannini herangi bişiyi olabilirim
  • whyhione • 15 Eylül 2005 20:50 • #485123
    dt ama kevin moore zamanındaki dt
    kevin la beraber çalardık kardeş kardeş hehe:)
  • afazik • 16 Eylül 2005 11:31 • #485150
    DOORS'UN YAMACINDA BİLE DURMAYA RAZI OLURDUM KARŞIDAN BAKSAMDA YETER!!!!!
  • K Satriani • 16 Eylül 2005 12:29 • #485152
    Tek kelimeyle dream Theater ile çalmak istedirm
  • dEsTrQy • 17 Eylül 2005 09:43 • #485194
    TaMaMEn KaTıLıYoRuM we DreAm TheATre diYorum