-
billy sheehanin gitar teknisyeni olmak isterdim
-
HEPSİ :P
:)))))))))))))))))))))
-
duman da ve kaan la beraber bi seyler söylemek
hayal tabii..
-
olm çok komiksin laaaa.!hiç bana bakma olmaz oğlan
-
ya mfö ya da moğollar: çünkü bütün şarkılarını biliyorum.
-
liquid tension da jordan rudess in yerine çalabilirim :P
dt de olur... :D
ama en çok yannini herangi bişiyi olabilirim
-
dt ama kevin moore zamanındaki dt
kevin la beraber çalardık kardeş kardeş hehe:)
-
DOORS'UN YAMACINDA BİLE DURMAYA RAZI OLURDUM KARŞIDAN BAKSAMDA YETER!!!!!
-
Tek kelimeyle dream Theater ile çalmak istedirm
-
TaMaMEn KaTıLıYoRuM we DreAm TheATre diYorum