Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • Ktulu • 2 Nisan 2005 10:42 • #458522
    Bohemian Rhapsody'yi mi sölücektin karete =)

    "Bismillahhhhh" =PPpp
  • pollycan • 2 Nisan 2005 12:54 • #458532
    axl rose la biraraya gelip yıllardır çıkamayan yeni guns'n'rosses albümünü çıkarmak çok hoşuma gider valla.ama velvet revolvera gidip slash ile takılmak da bana uyar.
  • tweeder • 2 Nisan 2005 14:05 • #458534
    system of a down
  • kafa-yok • 2 Nisan 2005 14:40 • #458535
    mother of invention veya sonic youth.
  • feyzasal • 2 Nisan 2005 15:50 • #458537
    rasty pins üyesi olmak isterdim.hatta albüm kapak tasarımlarını, vidyolarını da ben yapiim isterdim
  • oRnİe • 2 Nisan 2005 15:54 • #458538
    evet o grubu biliyorum.çok iyi müzik yapıyolar:)bu arada bi grubun üyesi olmak isterdim
  • Facedown • 6 Nisan 2005 12:34 • #459044
    blacklisted
  • pUnKeR • 6 Nisan 2005 18:40 • #459084
    sex pistols
  • toTem • 6 Nisan 2005 20:13 • #459100
    en masumu benimki olcak heralde ama Pentagram derdim galiba(en azından demirin katletiği soloları adam ederdim) ya da horrorscope zamanlarına dönülcekse derdim ki Overkill!!!
  • X-LoMBaRDo • 6 Nisan 2005 20:15 • #459101
    backstreet boys..:PpPpPpPpP hahaaa..

    SLAYERRR..tabi ki.ama yok..olmaz..lombardo gib bir efsane varken ben **k yerim daha iyi!

    Beni çırak olarak yanna alsın:)..yeter..