axl rose la biraraya gelip yıllardır çıkamayan yeni guns'n'rosses albümünü çıkarmak çok hoşuma gider valla.ama velvet revolvera gidip slash ile takılmak da bana uyar.
en masumu benimki olcak heralde ama Pentagram derdim galiba(en azından demirin katletiği soloları adam ederdim) ya da horrorscope zamanlarına dönülcekse derdim ki Overkill!!!