Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • çatapat • 12 Nisan 2005 20:45 • #460045
    hole!!curtneey seni seviyoruss...melissa sana tapıyoruss..ama sen git ben geleyim ehehe
  • blitzkrieg • 12 Nisan 2005 21:58 • #460063
    abicim ben matel müzik dinlerim ama erkin koray ın yanın da electro çalıp back vocal yapmak istiroum
    ya tanıyan biri varsa sölesin ben bu işe talibim ya. çok samimi söylüyorum .
  • wamp • 13 Nisan 2005 00:15 • #460098
    erkin baba ahtapot misali herseyini kendi yap1yor abi.seni almaz heralde san1rsam
  • blitzkrieg • 13 Nisan 2005 21:33 • #460246
    evet orası öyle adamın tarzı o ama işte bir ümit
  • ReFLeKS _GİTAR • 16 Mayıs 2005 19:47 • #466358
    tabi ki metallica ...
  • BLooDBaTH-Gs • 16 Mayıs 2005 22:40 • #466402
    Kesinlikle Bloodbath...
  • beelzebubxx • 17 Mayıs 2005 00:36 • #466425
    king diamond
  • gizem_cobain • 17 Mayıs 2005 14:29 • #466475
    aah ah ne ses var o herifte de yaa aaron..
  • dexter_holland • 17 Mayıs 2005 17:13 • #466497
    offspring tabii

    bütün gün dexter'ın kucağında otururdum herhalde...
  • darksoulslash • 17 Mayıs 2005 19:22 • #466521
    dio olabilirdi.
    içinde axel rudi pell veya slash'in olduğu herhangi bir grupta olabilir.ama kesinlikle matt barlow'un arkasında çalmak isterdim.