İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?
çatapat
• 12 Nisan 2005 20:45 •
#460045
hole!!curtneey seni seviyoruss...melissa sana tapıyoruss..ama sen git ben geleyim ehehe
blitzkrieg
• 12 Nisan 2005 21:58 •
#460063
abicim ben matel müzik dinlerim ama erkin koray ın yanın da electro çalıp back vocal yapmak istiroum
ya tanıyan biri varsa sölesin ben bu işe talibim ya. çok samimi söylüyorum .
wamp
• 13 Nisan 2005 00:15 •
#460098
erkin baba ahtapot misali herseyini kendi yap1yor abi.seni almaz heralde san1rsam
blitzkrieg
• 13 Nisan 2005 21:33 •
#460246
evet orası öyle adamın tarzı o ama işte bir ümit
ReFLeKS _GİTAR
• 16 Mayıs 2005 19:47 •
#466358
tabi ki metallica ...
BLooDBaTH-Gs
• 16 Mayıs 2005 22:40 •
#466402
Kesinlikle Bloodbath...
beelzebubxx
• 17 Mayıs 2005 00:36 •
#466425
king diamond
gizem_cobain
• 17 Mayıs 2005 14:29 •
#466475
aah ah ne ses var o herifte de yaa aaron..
dexter_holland
• 17 Mayıs 2005 17:13 •
#466497
offspring tabii
bütün gün dexter'ın kucağında otururdum herhalde...
darksoulslash
• 17 Mayıs 2005 19:22 •
#466521
dio olabilirdi.
içinde axel rudi pell veya slash'in olduğu herhangi bir grupta olabilir.ama kesinlikle matt barlow'un arkasında çalmak isterdim.
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
..
16
»