Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • Istillovehim • 23 Ağustos 2005 10:53 • #482358
    Therion. Aslındaaaaaaa Anathema da fena olmaz hani!!! Aaaaa, ama sırf Brian Molko için bile Placebo diyebilirim.. Yalvarıyorlarmış gibi konuştumm :))
  • astarte • 23 Ağustos 2005 12:13 • #482365
    theatre of tragedy
    liv in yerine giriyim yine eski albümleri gibi bi albüm çıkaralım.ama bi sorun var sesim liv inkine bnzemiyo olsun nolcak farklı bi
    tür deneriz :P
  • UglyKidJoe • 25 Ağustos 2005 00:47 • #482599
    mehter takımı! ne geyik bir konudur. acaba bu topiği açan arkadaş verilen her cevabı okudu mu, yoksa topicte reyting kaygısı mı var....

    AZ SOOOORAA!
  • cyberghost • 27 Ağustos 2005 12:41 • #482888
    Opeth in otobüs şöförü bile olsam yeter...


    Ki Dvdlerinin sonuna onun da ismini yazıyorlar.
  • GrhN • 27 Ağustos 2005 18:48 • #482928
    kurban weya metallica
  • sofii • 27 Ağustos 2005 19:41 • #482935
    aslnda kendi grubmdan çoook memnunm ama tabii opeth ya da therion da olmk manyak güzeldr heralde..
  • rickenbacker • 27 Ağustos 2005 20:53 • #482940
    testament,anthrax(frank abiyle bas çalardık),metallica(robun yanında daha adam gibi olurdum heralde),yes(chris squire ın yanında bana laf düşermi ama?),bir de rush var geddy lee den kapardık heralde bir şeyler:-))))

    cliff yaşasaydı da ondan ders almak süper olurdu beee!! <-(
  • DTozan • 27 Ağustos 2005 21:15 • #482941
    dream theater
  • dunkelheit • 27 Ağustos 2005 22:18 • #482946
    mayhemde gitar calmayı isterdim
  • snap666 • 27 Ağustos 2005 23:34 • #482962
    slipknotın bi uyesi,3. alternatif perkusyonist olabili mesela. bi gaz maskesi, iki tane sopa ve bi de wurucak biseye bakar