-
Therion. Aslındaaaaaaa Anathema da fena olmaz hani!!! Aaaaa, ama sırf Brian Molko için bile Placebo diyebilirim.. Yalvarıyorlarmış gibi konuştumm :))
-
theatre of tragedy
liv in yerine giriyim yine eski albümleri gibi bi albüm çıkaralım.ama bi sorun var sesim liv inkine bnzemiyo olsun nolcak farklı bi
tür deneriz :P
-
mehter takımı! ne geyik bir konudur. acaba bu topiği açan arkadaş verilen her cevabı okudu mu, yoksa topicte reyting kaygısı mı var....
AZ SOOOORAA!
-
Opeth in otobüs şöförü bile olsam yeter...
Ki Dvdlerinin sonuna onun da ismini yazıyorlar.
-
kurban weya metallica
-
aslnda kendi grubmdan çoook memnunm ama tabii opeth ya da therion da olmk manyak güzeldr heralde..
-
testament,anthrax(frank abiyle bas çalardık),metallica(robun yanında daha adam gibi olurdum heralde),yes(chris squire ın yanında bana laf düşermi ama?),bir de rush var geddy lee den kapardık heralde bir şeyler:-))))
cliff yaşasaydı da ondan ders almak süper olurdu beee!! <-(
-
dream theater
-
mayhemde gitar calmayı isterdim
-
slipknotın bi uyesi,3. alternatif perkusyonist olabili mesela. bi gaz maskesi, iki tane sopa ve bi de wurucak biseye bakar