testament,anthrax(frank abiyle bas çalardık),metallica(robun yanında daha adam gibi olurdum heralde),yes(chris squire ın yanında bana laf düşermi ama?),bir de rush var geddy lee den kapardık heralde bir şeyler:-))))
cliff yaşasaydı da ondan ders almak süper olurdu beee!! <-(