Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • rickenbacker • 27 Ağustos 2005 20:53 • #482940
    testament,anthrax(frank abiyle bas çalardık),metallica(robun yanında daha adam gibi olurdum heralde),yes(chris squire ın yanında bana laf düşermi ama?),bir de rush var geddy lee den kapardık heralde bir şeyler:-))))

    cliff yaşasaydı da ondan ders almak süper olurdu beee!! <-(
Bu konunun tüm mesajları