Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • ekannt • 28 Haziran 2005 10:25 • #475210
    Neaa Rahmetli Yavuz Çetin MFÖ'Demi Çalıyodu ??? Bilmiyodum len... Vay bee...Ama Şuınu Söylemek lazım Yavuz Çetin Efsaneydi abi... Şimdiki Cem Köksal Filan hiçbişey olamazdı onun yanında (Cem Köksal'a Laf attığım yok süper gitarist'de...) Neyse Ben çalıcak olsam System Of A Down'da Çalmak İsterdim Ya da HAGGARD... Evet Evet Haggard Şahane... !!!
Bu konunun tüm mesajları