Kesinlikle MFÖ grubuna gitar çalmak isterdim,Bu işi rahmetli Yavuz Çetin çok güzel götürmüştü;hakikaten grubun müzikal kalitesine çok şey katmıştı,bende çok eşlik etmek isterdim onlara,bazen rüyamda çalmak için beni ararlar ama daha hiç çalmaya giremedik :))