Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.

  • vincent vega • 7 Nisan 2005 20:22 • #459272
    17 agustos depremi olmasaydi,11 eylül olmasaydi.Acaba degistiniz miymis yeter ya,ManGa ya sorularmis,veriyim size cd programi o müzigi evinizde yapin.Simdi kapanir bu forum.
    Ahlaksizca tabi............................
Bu konunun tüm mesajları