Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.

  • vincent vega • 7 Nisan 2005 20:22 • #459272
    17 agustos depremi olmasaydi,11 eylül olmasaydi.Acaba degistiniz miymis yeter ya,ManGa ya sorularmis,veriyim size cd programi o müzigi evinizde yapin.Simdi kapanir bu forum.
    Ahlaksizca tabi............................
  • lacunacoil • 7 Nisan 2005 23:22 • #459331
    korkma
    ben cevap yazdım
    kaPATTIRMAM
    :(((((((((((((
  • mkcervy • 7 Nisan 2005 23:27 • #459336
    vincent veganın siniri nereye kadar heyyyyt beee!! :))
    bravo devam et..forumlarını bekliyoruz!!
    asıl ben kapattımam :))))))))))
  • lacunacoil • 7 Nisan 2005 23:30 • #459340
    hayır ben kapattırmam
    ölen ölür
    ardından ağlamamak lazım
    özellikle kurt cobainse
    (şimdi ben böyle yazdım diye punkcılar bi sürü measj yazar buraya)
  • mkcervy • 7 Nisan 2005 23:40 • #459345
    e punkçı bunlar yazar tabi :)
  • Affedilmeyen • 7 Nisan 2005 23:45 • #459348
    olmalımı olmamalımı
  • ibanetze • 8 Nisan 2005 01:10 • #459376
    kapattırılmalı mı kapattırılmamalı mı
  • Affedilmeyen • 8 Nisan 2005 11:05 • #459421
    yoksa hiç açmamalımı
  • lacunacoil • 8 Nisan 2005 18:55 • #459467
    açıldıysa kullanılmalı!
  • haRbii • 8 Nisan 2005 19:17 • #459470
    ölen ölür kalan sağlar bizimdir :pPp ne saçma konular bunlar ya..