İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.
vincent vega
• 7 Nisan 2005 20:22 •
#459272
17 agustos depremi olmasaydi,11 eylül olmasaydi.Acaba degistiniz miymis yeter ya,ManGa ya sorularmis,veriyim size cd programi o müzigi evinizde yapin.Simdi kapanir bu forum.
Ahlaksizca tabi............................
lacunacoil
• 7 Nisan 2005 23:22 •
#459331
korkma
ben cevap yazdım
kaPATTIRMAM
:(((((((((((((
mkcervy
• 7 Nisan 2005 23:27 •
#459336
vincent veganın siniri nereye kadar heyyyyt beee!! :))
bravo devam et..forumlarını bekliyoruz!!
asıl ben kapattımam :))))))))))
lacunacoil
• 7 Nisan 2005 23:30 •
#459340
hayır ben kapattırmam
ölen ölür
ardından ağlamamak lazım
özellikle kurt cobainse
(şimdi ben böyle yazdım diye punkcılar bi sürü measj yazar buraya)
mkcervy
• 7 Nisan 2005 23:40 •
#459345
e punkçı bunlar yazar tabi :)
Affedilmeyen
• 7 Nisan 2005 23:45 •
#459348
olmalımı olmamalımı
ibanetze
• 8 Nisan 2005 01:10 •
#459376
kapattırılmalı mı kapattırılmamalı mı
Affedilmeyen
• 8 Nisan 2005 11:05 •
#459421
yoksa hiç açmamalımı
lacunacoil
• 8 Nisan 2005 18:55 •
#459467
açıldıysa kullanılmalı!
haRbii
• 8 Nisan 2005 19:17 •
#459470
ölen ölür kalan sağlar bizimdir :pPp ne saçma konular bunlar ya..
1
2
3
4
5
6
»