Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.

  • lacunacoil • 7 Nisan 2005 23:30 • #459340
    hayır ben kapattırmam
    ölen ölür
    ardından ağlamamak lazım
    özellikle kurt cobainse
    (şimdi ben böyle yazdım diye punkcılar bi sürü measj yazar buraya)
Bu konunun tüm mesajları