Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.

  • Fetus • 15 Nisan 2005 14:19 • #460501
    Affedilmeyen sen takmışsın ''müzikten anlayıp anlamama'' konusuna biz ondanmı bahsediyoruz??! Guns'n roses'ın bateristinin ne dediği s.kimde değil... Ben burda o adamdan hoşlanmıyorum diyorum o adamın yaptığı bence müzik değil diyorum, sen kalkmışsın bana adamı beğendirmeye çalışıosun!!! Ayrıca bu 25 yılın en iyi şarkısı seçiminin otoritelerin değil halkın oylaması ile olduğunu söylüosun yukarda, hangi ülke bu amerikadır kesin... Halkın ne oy werdiğinden banane kardeşim!!! Hangi tür insanların oy verdiğini ben nerden bilim?? Nerde tikky kılıktı tip varsa gidip oy vermiştir belki?? Ben Kurt Cobain'i sevmiyorum, sevenide sevmiyorum, ''bizde seni sevmiyoruz zaten'' demeyin boşuna Cobainciler, Cobainle ilgisi olan herkes umrumda değil...
  • Affedilmeyen • 15 Nisan 2005 17:54 • #460533
    ??! Guns'n roses'ın bateristinin ne dediği s.kimde değil... Ben burda o adamdan hoşlanmıyorum diyorum o adamın yaptığı bence müzik değil diyorum, sen kalkmışsın bana adamı beğendirmeye çalışıosun!!!

    bende onu diyorum işte kardeşim bu adamdamı anlamıyor müzikden senin kadar
    la ne kadar kendini beğenmiş insanlarsınız.
    meğer ülkemizde ismi duyulmamış ne cevherler varmışda haberimiz yokmuş
    allah bilir gitarıda sen icad etmişsindir.
  • Fetus • 17 Nisan 2005 23:27 • #460928
    affedilmeyen sen benle bi gün buluşsana, nasıl olsa istanbuldaymışsın... Kadıköye gel bigün rexx sinemasının önünde buluşalım senle, buraya uzaksan herşeyi çekerim senin merak etme, burda gel bi misafirim ol... Rexx sinemasını bilmiyorum deme kime sorsan gösterirler...
  • Affedilmeyen • 17 Nisan 2005 23:37 • #460931
    oluruz olmasınada hayırdır ?
    yatırıp dövecenmi yoksa ?
  • gizem_cobain • 18 Nisan 2005 11:24 • #460960
    :)olsun ben de literatüre yeni bişey kazandırmış oldum fena mı??
  • Fetus • 18 Nisan 2005 12:00 • #460969
    Nedir bu kavga döğüş? Bu kadar bilgili bi insanı merak ettim sadece? Gelde bi tipini görelim...
  • Fetus • 18 Nisan 2005 12:00 • #460970
    Nedir bu kavga döğüş? Bu kadar bilgili bi insanı merak ettim sadece? Gelde bi tipini görelim...
  • X-LoMBaRDo • 18 Nisan 2005 12:02 • #460971
    huaa....yiğene dalıyorlar...muhahah...
  • Fetus • 18 Nisan 2005 12:09 • #460975
    Ne dalması kardeşim?
  • Affedilmeyen • 18 Nisan 2005 17:44 • #461006
    :))
    ne biliyim öyle bir yazmışsınki gelde seni bi daaatıyım der gibi :)
    bi an elim ayağıma dolaştı eyvah sopayı yedik diye :)
    fetus biz zaten arada buluşuyoruz. ama artık garaj kuralları gereği bu buluşmaları forumlara yazamıyoruz bekçi kızıyor.
    acaba kendisini çağırmıyoruz diyemi :) ama yok öyle bi şer sende gel bekçim :)
    özelden mesajlaşırız fetus .
    şunuda söyleyeyim ben müzik konusunda bilgili değilim dinlerim uyarsa devam ederim dinlemeye uymazsa semtine uğramam o tür müziğin.kadıköyde buluşmalarımız oluyor. sana özelden bir site Adresi veri cem orada buluşmaları takip edersin
    dileyen varsa bu buluşmaları takip etmek isteyende olursa onlarada veririm.
    bu arada şeye çok güldüm yaa. gelde bi tipini görelim. bilgiyi tipe bakarak analiz edebilen bilgeyi bende bi göreyim bakalım :)