Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.

  • Affedilmeyen • 18 Nisan 2005 17:44 • #461006
    :))
    ne biliyim öyle bir yazmışsınki gelde seni bi daaatıyım der gibi :)
    bi an elim ayağıma dolaştı eyvah sopayı yedik diye :)
    fetus biz zaten arada buluşuyoruz. ama artık garaj kuralları gereği bu buluşmaları forumlara yazamıyoruz bekçi kızıyor.
    acaba kendisini çağırmıyoruz diyemi :) ama yok öyle bi şer sende gel bekçim :)
    özelden mesajlaşırız fetus .
    şunuda söyleyeyim ben müzik konusunda bilgili değilim dinlerim uyarsa devam ederim dinlemeye uymazsa semtine uğramam o tür müziğin.kadıköyde buluşmalarımız oluyor. sana özelden bir site Adresi veri cem orada buluşmaları takip edersin
    dileyen varsa bu buluşmaları takip etmek isteyende olursa onlarada veririm.
    bu arada şeye çok güldüm yaa. gelde bi tipini görelim. bilgiyi tipe bakarak analiz edebilen bilgeyi bende bi göreyim bakalım :)
Bu konunun tüm mesajları