Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.

  • mkcervy • 11 Nisan 2005 21:58 • #459920
    Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.
    [24 kez okundu]Fetus
    9 Nisan 2005 Cumartesi / 22:59
    Cobain ölemeseymiş hiçbi değişiklik olmıcakmış çünkü adam zaten ölmeden önce grubunu dağıtmış, ayrıca nirvanayı hiç sevmem. Adamlar 3-5 akorla yapabilecekleri tüm kombinasyonları yaptılar, yapılabilecek bişi kalmayınca (yetenek olmadığı için) Cobain altın vuruş yaptı oda yetmedi kafasına sıktı... He sıkmasaymış noolurmuş hiç bişi olmazmış nirvana dağılırmış:D Ahhh Ahhh Cliff CLİİİİFFFF nie öldün?

    bende dinlemem çok fazla ama bu kadarıda haksızlık olur adamlara...3-5 akor ama adamların şarkı sözleri cidden çok güzel kurt cobain in seside güzeldi ayrıca...iiyi gruplardandı kendileri yani ne diyeyim artık sana kalmış..şarkıları kolay çalınıyo diye kötü denmez değilmi FETUS..!!??
Bu konunun tüm mesajları