Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.
[24 kez okundu]Fetus
9 Nisan 2005 Cumartesi / 22:59
Cobain ölemeseymiş hiçbi değişiklik olmıcakmış çünkü adam zaten ölmeden önce grubunu dağıtmış, ayrıca nirvanayı hiç sevmem. Adamlar 3-5 akorla yapabilecekleri tüm kombinasyonları yaptılar, yapılabilecek bişi kalmayınca (yetenek olmadığı için) Cobain altın vuruş yaptı oda yetmedi kafasına sıktı... He sıkmasaymış noolurmuş hiç bişi olmazmış nirvana dağılırmış:D Ahhh Ahhh Cliff CLİİİİFFFF nie öldün?
bende dinlemem çok fazla ama bu kadarıda haksızlık olur adamlara...3-5 akor ama adamların şarkı sözleri cidden çok güzel kurt cobain in seside güzeldi ayrıca...iiyi gruplardandı kendileri yani ne diyeyim artık sana kalmış..şarkıları kolay çalınıyo diye kötü denmez değilmi FETUS..!!??