Adamın üstünden hala para kazanılmasıyla onun ne alakası var bunu birisi bana anlatsın.Nirvana ile ilgili her topicte birileri çıkıp adama britney muamelesi yapıyor.MTV zamanında günde elli kere videosunu yayınladı diye Cobain medya maymunudur diye atıp tutanlar piyasa olan her şey kötüdür mantığıyla olaya yaklaşıyorlar.2-3 akorla şarkı yapmak da kötü bişey değildir.Tabi bunu diyen Petrucci'den başkasını dinlemem diyosa o zaman haklıdır.