Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.

  • Fetus • 12 Nisan 2005 20:16 • #460036
    Cobain konusu kapanmış iyi olmuş... Ben Nirvana'yı severim Kurt'ü sevmem, çok abartıldı... Şarkı sözleri güzel, doğru. Bişi daha ekliyeyim S.L.A.T.S. sarkısı 25 yılın en iyi sarkısı seçilmedi sadece sıralamaya girdi!!! Nerden duyuyosunuz böyle şeyleri?!
Bu konunun tüm mesajları