Cobain konusu kapanmış iyi olmuş... Ben Nirvana'yı severim Kurt'ü sevmem, çok abartıldı... Şarkı sözleri güzel, doğru. Bişi daha ekliyeyim S.L.A.T.S. sarkısı 25 yılın en iyi sarkısı seçilmedi sadece sıralamaya girdi!!! Nerden duyuyosunuz böyle şeyleri?!