Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.

  • Affedilmeyen • 15 Nisan 2005 01:03 • #460427
    Nirvana’nın şarkısı 25 yılın en iyisi

    Nirvana grubunun söylediği “Smells Like Teen Spirit’’ adlı şarkı, son 25 yılın en iyi şarkısı seçildi.

    VH–1 televizyon kanalı, Nirvana’nın şarkısını “son çeyrek yüzyılın en muhteşem parçası’’ olarak nitelendirirken, şarkının, 100 şarkılık listenin başında yer aldığını duyurdu. VH–1 kanalı tarafından hazırlanan listede yer alan 100 şarkı gelecek pazartesiden itibaren 5 gece boyunca izleyicilere sunulacak. Programlarda şarkılar video klipler eşliğinde sunulacak, ayrıca sanatçılarla yapılan röportajlar ekrana getirilecek. “Smells Like Teen Spirit’’ hakkındaki görüşlerini dile getiren Guns’N Roses topluluğunun basçısı Duff McKagan, “Bu gerçekten eşsiz bir parça. Şimdiye kadar yanlış anlaşılmış bir müzik türü açısından gerçek bir zafer. Şarkı başladığında adeta baraj patlamış gibi oluyor.’’ diye konuştu. Listede, Nirvana’nın parçasının ardından Michael Jackson’ın “Billie Jean’’i ikinci oldu. Eminem “Lose Yourself’’ ile 4’üncülüğe yerleşirken, Madonna’nın söylediği “Like a Virgin’’ adlı parça 10’uncu oldu. VH–1 kanalı 2001 yılında da tüm zamanların en iyi 100 video klibini belirlemiş ve o tarihte Michael Jackson’ın 17 dakikalik “Thriller’’ klibi birinci seçilmişti. New York, aa


    12.06.2003
Bu konunun tüm mesajları