Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.

  • gizem_cobain • 15 Nisan 2005 11:06 • #460470
    başlığa istinaden cevap yazıyorum.şu ölmeseydi bu ölmeseydi ee şöyle olmasaydı böyle olmasaydı diye geçmiş olayların üzerinden tekrar tekrar sorular sormak ve sorgulamak geleceği irdelememizi engeller.sürekli geçmişe bağlı kalarak şöyle olmasaydı diye paranoyalar yapmak geleceğimizi çürütür.olup olabilecek tek şey bu.zaten biz milletçe böyleyiz geçmişe bağımlı..o yüzden ileri gidemiyoruz.yolda yürürken her 5 adım ileri 2 adım geri gitmeye benziyor bu yaptıklarımız.
Bu konunun tüm mesajları