ya kendi tarzında giden adama özenti demiyoruz zaten ben manga'ya özenti diyorum albümünü tamamen dinledim merak ettiğim için bakalım kim bunlar falan diye 1 kere dinleyebildim sadece adamlar linkin park olmuşlar... Ama şebnem ferah'a bakıyorum kadın tarzını koymuş uzun süredir devam eden bi fırtına buna kalkıpta özenti diyemezsin yani