Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nedir bu 'özenti' muhabbeti?

  • grungeforever • 25 Nisan 2005 20:34 • #462046
    Duman niye özentidir?Yani naptı da özenti oldu?
  • partikel88 • 27 Nisan 2005 21:31 • #462317
    neye göre kime göre özenti? zaten aslında bütün gruplar mutlaka başka müzik tarzlarından, gruplardan bişeyleri kendilerine yakın bulup farkında olmadan olsa da ona özenirler ve bu özendikleriyle kendileri bir şekilde farklı tarz yaratırlar, herşey bu şekilde ortaya çıkar ama önemli olan bunu bilinçli bi şekilde yapıp bkunu çıkarmamak bence.
  • physco_burock • 28 Nisan 2005 01:54 • #462380
    ya kendi tarzında giden adama özenti demiyoruz zaten ben manga'ya özenti diyorum albümünü tamamen dinledim merak ettiğim için bakalım kim bunlar falan diye 1 kere dinleyebildim sadece adamlar linkin park olmuşlar... Ama şebnem ferah'a bakıyorum kadın tarzını koymuş uzun süredir devam eden bi fırtına buna kalkıpta özenti diyemezsin yani
  • partikel88 • 28 Nisan 2005 18:52 • #462452
    ya sen o mantıkta gidiyosan zaten herşeye herkese özenti denilebilir, o zaman cover da yapmasınlar insanlar o da özentilik diilmi aynı mantıga göre? manganın güzel olup olmadıgını tartışmıyorum ama biraz andırabilir, benzeyedebilir ama illa da özenti olmak zorunda degil. şimdi sende çıksan herangi bi müzik yapsan emin ol 100 tane insana benzetirler özenti derler, mutlaka daha fazla etkilendigin bitanesi ya da bikaç tanesi olmuştur olucaktır çünkü , normal bişey. yalnızca kendisine punk ya da herangi hede diye adlandırıpta o müzik tarzını yeni örenmiş olan insanlar komik, bence bunlara özenti denir asıl.
  • paranoid • 28 Nisan 2005 19:41 • #462462
    aynen katılıyorum. genelde herkese özentii diyenler aslında özenti oluyor.bunu gizlemek içinde başkalarına bok atıyorlar.bu kadar basit aslında.kendilerini tatmin ediyorlar
  • physco_burock • 29 Nisan 2005 02:26 • #462533
    şimdi bak dogru sölüyorsun haklısın aslında ama manga'ya bu kadar kızmamım sebebi daha önce sing your song da güzel müzik yapan bi gruptu sonra çıkıpta böyle linkin park benzeri şarkı yapmalarına kızıyorum.. ama gerçektende adamlar çok benzemişler ya öyle böyle değil....
  • partikel88 • 1 Mayıs 2005 17:03 • #462972
    manga hakkında o kadar da bilgi sahibi degilim yani atıp tutmiyim ama ben begenmiyorum ama illa da özenti falan demiyorum, kendi tarzları kendi müzik zevkleridir tarışılmaz.. ama dedigin gibi ilk önce farklıyken sonra begenilsin diye kasıp birilerine benzemeye çalışmışlarsa o zaman haklısın..bişey diyemem ona kesinlikle..
  • gulcinnnn • 2 Mayıs 2005 20:06 • #463437
    özentiliğin tarifi olmaz bence tek yapılması gereken bi çogunun belirtii gibi önyargısız olmak ayrıca örnek almakla özentiliin farkını bile anlayabilmiş degilim seviyosak ve özenti deniliyosa örnek almış deriz yok sevmiyosak özentiiiii diye bağırır dururuz anlaşılamayan saçmalıklar işte
  • berry88 • 7 Mayıs 2005 21:03 • #464540
    şimdi önce özenti olabilmenin de bazı kuralları vardır yukarıda bi arkadaş açıklamış ama olsun ben görevimi yapıyım
    ÖZENTİLER;
    1.hep marka giyicem diye açlıktan ağzı koksa bile borç alır gene giyer
    2.ne meşhursa onu yapar giyer ya da dinler(sevip sevmemesi önemli değildir)
    3.her konu da bilgiliyim der ama gerçeklerden haberi yoktur
    (belki kişisel bi görüş ve konu dışı olucak ama demeden geçemicem)
    *4.bu gelin kaynana yarışmalarını izleyenler de bana göre özentidir
    SAYGILARIMLA.........
  • begum • 7 Mayıs 2005 21:17 • #464543
    burda özenti çook:P