ya sen o mantıkta gidiyosan zaten herşeye herkese özenti denilebilir, o zaman cover da yapmasınlar insanlar o da özentilik diilmi aynı mantıga göre? manganın güzel olup olmadıgını tartışmıyorum ama biraz andırabilir, benzeyedebilir ama illa da özenti olmak zorunda degil. şimdi sende çıksan herangi bi müzik yapsan emin ol 100 tane insana benzetirler özenti derler, mutlaka daha fazla etkilendigin bitanesi ya da bikaç tanesi olmuştur olucaktır çünkü , normal bişey. yalnızca kendisine punk ya da herangi hede diye adlandırıpta o müzik tarzını yeni örenmiş olan insanlar komik, bence bunlara özenti denir asıl.